• Ki kerülhet fel az oldalra a támogatottak sorába?

    Csak hivatalos szervezetek által, (családsegítő központ) illetve személyes ismerős által leinformálható, ajánlásra érkezett családok kerülhetnek fel az oldalra. Tehát ha egy család valamely tagja egyenesben ír nekünk, őt megkérjük, hogy keresse meg a helyi családsegítő központot, és ők írjanak nekünk az ő nevében. Ha a családsegítő emailben megkeres minket a
    segitekegycsaladot@gmail.com-on, és ő, mint az adott szervezet egyik képviselője személyesen ajánlja a családot, akkor kerülhetnek föl a listánkra – ahol a jelentkezők számától függően lehetséges, hogy lesz várakozás.

     

  • A helyi családsegítő központ kezdeményezésére ajánlott egyén fölkerülhet-e oldalra a támogatottak sorába?

    NEM, egyedül élő nem, mi kifejezetten „csak” családokat támogatunk. Azok közül is csak azokat, ahol legalább egy kiskorú van még a családban, vagy teljes ellátásra szoruló/fogyatékkal élő személy.

     

  • Mi számít az oldalon támogatandó családnak?

    Ahol legalább egy felnőtt van (gyerekét egyedül nevelő anya vagy apa) és egy kiskorú, vagy teljes ellátásra szoruló/fogyatékkal élő személy. Természetesen ahol mindkét szülő, illetve nagyszülő(k), egyéb rokonok, több családtag, gyermek van, azok is.

     

  • Hogyan kapja meg a támogató az általa kiválasztott család elérhetőségét?

    A támogatónak be kell jelölnie az oldalunkon levő adatvédelmi tájékoztatót/szabályzat elfogadását, ezek után fölveszi velünk a kapcsolatot e-mailben a
    segitekegycsaladot@gmail.com – on. Ez alapján az az önkéntes fogja vele fölvenni a kapcsolatot, aki az általa kiválasztott családot kikérdezte. Miután a kikérdező és kapcsolattartó önkéntes úgy ítélte meg a támogató jelölttel való beszélgetés után, hogy megadhatja a család telefonszámát, ezt szóban teszi meg, nem írásban.

     

  • Van-e a családnak nyomon-, illetve utánkövetése?

    Igen, 3 hónap múlva ugyanaz az önkéntes fogja őt felhívni, aki kikérdezte őt, hogy megkérdezze, hogyan élte meg a támogatást, egyáltalán megkapta-e, amit a történetében kért, most hogy vannak, mi változott, és mi ezeket mind rögzítjük, hiszen ezek alapján is döntünk afelől, hogy egy család (története) mennyi ideig marad az oldalunkon.

     

  • Hogyan fog eljutni az adomány/felajánlás/támogatás a kiválasztott családhoz?

    Minden esetben személyesen a támogatótól. Hiszen ő meg fogja kapni a család elérhetőségét, így meg tudja kérdezni, mi a címük, bankszámla számuk, és akár utalhat is, vagy csomagot is küldhet, sőt, ha szeretne személyesen is találkozni az általa kiválasztott családdal, akkor meg is látogathatja őket. Ez a támogatott egyéni döntésén múlik. (Mivel igen drága a postai csomagfeladás, javasoljuk a telekocsi igénybevételét.)

     

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube